Sunday, November 04, 2007

Utmaning...

Jag har blivit utmanad, av Syrran

Regler:
- Länka till den som utmanat dig.
- Berätta 7 sanningar om dig själv.
- Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
- Lämna ett meddelande till dem du utmanat

1. Jag kan Englands kungar och drottningar baklanges och framlanges (med datum och allt!)
2. Jag lamnar alltid 2 cm mjolk i paketet av nagon anledning, tycker inte om den ackliga mjolken langst ned... Den innehaller "spott" enligt mig.
3. Jag alskar total tystnad. Det ger mig ett lugn i hjartat.
4. Nar jag dricker te/kaffe, later jag koppen sta i 2-3 minuter tills temperaturen blivit precis ratt. Gillar inte att "sorpla" dryck som ar for varm.
5. Jag har langa fingrar, forutom lillfingrarna som ar proportionellt alldeles for korta, tycker jag.
6. Jag gillar lukten av skoter, kataloger som kommer med posten och Ellens har (Inte alla pa samma gang)
7. Jag alskar barn och hundar

Utmanar Towe nu da!

No comments: